24 minuter kvar! Yay!

 
Då är äntligen denna dagen över. Julen är för jäkla överskattad.. För att vara ärlig så gillar jag inte denna dagen speciellt mycket. Vet inte riktigt varför, för jag älskar allt annat runt omkring julen som julgran och julpynt, glögg m.m.
Men just julafton hade jag kunnat vara utan.. jag gillar att vara ensam, det är kanske det ;D
 
Nu har iaf alla åkt hem. Försökte proppa på bror m. fru massa mat så att jag skulle slippa skiten själv. Även mami fick med lite men syster vägrade :P
 
Har fått massa fint; sportbh (som jag ska ha när jag ska springa mig snygg), en skarf, äggskivare, ugnsformar, nagellack, en gigantisk temugg + te(som jag velat ha aslänge), silverörhänge(eftersom jag slarvat bort/förstört mina i guld, lätt hänt), innetösser, hårband m. guldnitar, pengar, presentkor och min efterlängtade jacka från ZARA! :) Tack så jätte mkt allihopa! <3
 
Nu har mys-outfiten åkt på, även mina nya tösser. Och nu ska jag mysa ner mig i soffan med min stora temugg!
Ha en fortsatt bra dag! Over and out....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0