Spännande!

 
Då har man överlevt denna dagen med! Än så länge iaf... ;)

Precis när vi trodde att allt var lugnt och skulle gå upp till Lisa och äta frukost, så börjar Kenji svälja konstigt och gråta och då förstod jag att han höll på att kräka igen :-/ Men som tur är så kom det inget och så fort jag lade han i sängen igen så lugnade det ner sig! Han fick i sig lite äpple sen mådde han bättre... Har varit en väldigt slapp dag i dag med massa film och mys.
 
Inatt/imorgon så är det upp till bevis och se ifall det varit kräksjuka och om eventuellt jag ska behöva stå ut samma sak :-/ Hoppas inte, det finns fan inget värre, eller jo men nej! ;) Spyr jag en gång, så är jag nöjd. Orkar inte köra en repris av förra årets kräksjuka när jag kräkte 17ggr på en natt.
 
Men jag hoppas på en lugn natt och mest av allt att min lilla Prins slipper det. Nu ska jag brygga mig en kopp te och se till att hålla mig frisk ;) Det är ju Jul för bövelen...
 
 Det är rätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0