That kind of man that makes you go: Mmm hmm

 
Lördagen strax över och jag är pigg som en mört...kan ju vara för att jag har sovit i 1½h, och Kenji ligger fortfarande kvar. Han är nog ganska sleten fortfarande efter förra nattens bravader..
 
Så då är det ju tur att vi snart ska gå upp till Lisa där även Linda är för att senare beställa lite kinamat och mysa. Blir även att testa mitt nyinköpta rosévin, "pink bubbly" Black tower.
 
Jag är inget "fan" av vin överhuvudtaget men Linda bjöd på ett vin häromdagen som hennes mormor bjöd henne på och det var fasiken gudomligt. Säkert inte så dyrt heller.. Aurora hette det. Ett riktigt sött, gott vin...
 
 Ha en bra kväll...snart är det jul :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0