Alla hjärtans dag!

Det var länge sedan jag bloggade nu.. vet inte varför jag slutade för mindre fritid har jag väl inte, eller? :)
Anledningen till att jag tog tag i det nu är väl för att vi har en onödig lektion i skolan, som ingen av oss vet varför vi har. Men det är väl för att fylla ut tiden ;) Läraren sitter iaf utanför klassrummet och resten inne, medans en åt gången går ut och får gå igenom sin nyanställningsprocess som vi gjort under praktiken. Så samtliga här inne sitter på facebook medans dem väntar på sin tur ;)
Idag är det iaf Alla-hjärtans-dag! Överskattat eller inte, det vet jag inte. Det är väl tur det finns en dag när man kan ta sig tid och tänka på alla nära och kära man har runt omkring sig som man älskar.. det är lätt att glömma allt bra man har i sitt liv om man inte blir påmind då och då.
Just nu finns det en väldigt speciell "man" i mitt liv. Förutom Kenji ;) Han inte bara otroligt, jävla sexig (förlåt att jag svär) men det är han. :) han är även lika knäpp som mig.. kan hända att jag är lite värre eller tvärtom ;P Och han gillar mig för min elakhet..kan det bli bättre? :) ♥
Passar på att tack Linda för lånet av bilen och jag hoppas att hon läser bloggen eftersom hon hela tiden klagar på att jag aldrig lägger ngt nytt! ;) Min snygge outfit idag.. randiga strumpor och randig tröja ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0