Uppspelt!

Vet inte om det är för koffeinet eller att det är Fredag och fri från skolan, samt barnledig... men idag är en bra dag! :) *Peppar peppar ta i trä*
 
Det finns så många möjligheter i livet.. samtidigt som många planer gärna krossas. Snart tar jag examen och kan kalla mig "Lönekonsult" (Låter häftigare än vad det är).. men skitsamma, det låter bra. Dessutom är det jävligt få där ute som sitter med lön, som egentligen kan något om det.
 
Vad händer efter examen då? - Först har jag ju 3 månaders sommarjobb på IKEA AB. Yay!  :) Hoppas självklart på att få fortsätta men det är ju ingen garanti. Därför måste man ha en backup-plan... det har jag alltid/oftast ;)

Den 15:e Mars öppnar ansökan till högskolan. Tyvärr har behörighetskraven för Ekonomiprogrammet höjts till Engelska B... FUCK! men kommer söka enstaka kurser istället... finns många intressanta att välja imellan :) Hade jag fått bestämma, så hade jag velat lära mig ALLT! Det finns inget som är för ointressant för att lära sig.. eller jo, teater och litteratur är fasiken ren goja :D och fullständigt ointressant...
 

Nelly wanties / dresses..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0