Praktik here I come!

 
Sista lediga dagen håller på att gå emot sitt slut..
Kommer inte ihåg hur det känns att vakna tidigt och åka till skolan. Jag hade passat bra som arbetslös eller pensionär ;)
 
Men imorgon är det dags för en 4 veckor lång praktik som jag kommer ha på IKEA AB. Tror det kommer bli skit bra men lite nervöst är det allt. 
Har valt ut outfit inför morgondagen och lunchen är förberedd. Klockan 05.30 ringer klockan..45 minuter tidigare än vad jag är van vid. :-/
 
Menmen.. dags att plocka fram kläder till Kenji för att sedan göra han redo för sängen. Sen ska jag dricka en kopp te och sen sova. Godkväll alla :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till då min tös ..det kommer att bli bra skall du se ..å roligt .

2013-01-07 @ 05:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0