Tack Linda!

Som tack till min kära granne/bff för att jag fick låna hennes bil imorse för att köra iväg med kenji till sin reserv dagmamma, så gör jag ett blogginlägg för hennes skull ;)

Sitter på praktiken nu.. inte fjort ngt speciellt hittills.. diskuterat lite lagar med min handledare och munhuggits lite ;) Haha.. huuujedamig! :D Kul har jag iaf..

Nu är det fika.. kaffe o fralla! Mm..gratis är gott ;)

Steax tillbaka o göra "inget"..skulle ev få kontrollera lite bonusar sen. Hoppas på att sluta lite tidigare.. ganska tungt och sitta här hela dgn. Nej jag är inte lat ; D




Kommentarer
Postat av: Linda

Guuuud vad glad jag blev nu :) hoppas det går bra på jobbet idag. Vi kanske kan ses en snabbis ikväll på en kopp kaffe, har ju knappt sett dig denna veckan :)

2013-01-17 @ 11:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0