Wanties for the future!

Eftersom vi har en meningslös lektion idag OCH imorgon så passar jag på att blogga lite.
Blir inte så ofta längre...Varför? - Tiden räcker inte alltid till PLUS att det inte händer lika mycket som när jag pluggade på Folkhögskolan. :) Där hade vi alltid massa skumma men intressanta diskussioner.. :P
 
Nu sitter jag bara och surfar och gör inte ett skit rent ut sagt. Känns inte bra, men kan inte hjälpa att "läraren" som inte är en utbildad lärare, visar massa konstiga powerpoints som hon klippt och klistrat ihop bara för att fylla ut tiden.
 
Här är iafen bild på ALLT (som jag kan komma på nu) som jag vill ha till mitt hem en gång i framtiden. Förhoppningsvis får man man ju lite förmåner när jag i sommar ska jobba på IKEA. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0