Bakfylledagen!!


Idag har vi firat den ;)

Blev frukost uppe hos grannen.. tur man har henne sådana här dagar :) Och alla andra dagar med..

Sen planerade jag soffläge fast då dyker hyresvärden P upp och ska byta ut min diskmaskin som pajjat. Och glad blev jag väl i och för sig för det, förutom att jag inte mådde så bra just då ;P Och han "tvingade" mig till att städa bakom den gamla diskmaskinen och allt.. Vilket sätt ;) ha ha..

Men han klarade sig så bra själv ute i köket att jag somnade inne på soffan. ;) Sen väckte han mig när han skulle gå så då passade jag på att byta sängkläder till dem nya jag köpte för ett tag sen. Var även på Jysk i fredags och köpte ett nytt duntäcke för jag vill inte ha mitt dubbeltäcke längre...

Och sen fick jag även goda nyheter från min vän Claire som besöker sin pojkvän Caymanöarna att hon nu har fått ett jobb där borta så att hon ska flytta dit :))
glad för hennes skull och även för att jag måste åka dit! :) Sitter och tittar flyg nu men biljetterna ligger på runt 14.000-20.000 :D
Dem erbjöd sig att hjälpa till att betala men jag är lite känslig när det gäller sånt.. gillar inte att andra betalar för mig men vi får se vad som händer.

Myspys!


My new dishwasher! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0