Come dine with me!


Idag har vi varit upp hos Lisa största delen av dagen. Som vanligt ;D

Hon målade ju om i sitt vardagsrum igår så idag satte vi i ordning möblerna. Johnny var även där och satte upp vägghyllorna som jag & mami köpte åt henne igår på Ikea. Det blev skit fint faktiskt.

Sen gick jag ner för att laga middag till mig & Lisa men sen bjöd även den andra halvan av huset in sig ;) Och man får faktiskt ställa upp lite. Och det var jätte trevligt och såååååsen blev så förbaskat god. Och hur kan man vara säker på det? -Jo till slut sitter Linda och BARA äter sås. Då vet man säkert! ;D

Sen vilade jag & Kenja middag. Man får passa på ;) Och blir väckta av mormor som kommer med Kenjis medicin som jag glömde där igår.

Nu har Kenji badat och ätit kvällsmat så nu ligger han bara och myser framför tvn. Jag springer runt som en galning och plockar undan saker och städar. DÄRFÖR är jag nu värd en Cola ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0