Ehhh Tack!?

Nää jag är inte dum i huvudet när jag blir förbannad att Kenji blev smittad med svinkoppor helt i onödan. Och NEJ, jag tycker inte det är okej att han har blåsor både i röven och i hårbotten och på kroppen!!

Och jag blir extra förbannad att du inte ens hade tänkt berätta det! Och ännu argare när du bagatelliserar det som om det vore en skit sak att bli arg över. Men för mig är det inte värt att din släkt får träffa Kenji när jag sedan får ta hand om honom och smörja in han med en salva som kan svida.

Och vadå att du inte kan hjälpa det? -Du visste ju om det men endå sa du att det nog inte var svinkoppor fast att ni hade kollat upp det på bvc?!

DET gör mig förbannad. Inte själva smittan i sig. Jag tycker SYND om min son, det enda du tänker på är att det går att ta vård av sjukt barn, precis som om Kenji blir gladare av det?

Jag hoppas påskmiddagen var god!! Och att det var värt att din andra son nu också har svinkoppor!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0