En glasögonorm..


Var hos optikern idag på grund av att jag misstänkt att jag ser dåligt. Det är inte så lätt att veta att det man ser är suddigt eftersom man inte vet hur det ska se ut igentligen :)

Men det fick jag verkligen se hos optikern. Han visade bokstaven "K" och det såg jag väldigt tydligt. Sen ändrade han lite och klickade fram någon annan styrka (trodde jag), det visade sig att det var så jag ser "K":t så som jag ser det nu, utan glasögon, jag trodde han skämtade ;P

Så nu ska jag bli en glasögonorm som många andra ;)

Men eftersom det är väldigt mycket party inbokat denna månaden så får jag vänta med glasögonen till nästa månad, man får liksom prioitera ;)

Idag har jag även passat på att solat lite. Underbart är det! :) Och nu äter jag jordgubbar & dricker cola. Kan inte bli bättre. Och min söta lilla Prins sover! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0