En helt vanlig onsdag!


Nästan!

Idag har vi inte gjort så mycket, fast ändå en del.

Mormor & moster kom och hälsade på sin sjukling. Så då passade jag & mamma på att köra och handla lite mat eftersom Kenji knappt äter. Men risofrutti slinker alltid ner och yoggi :)

Och så gjorde vi tapas till oss.. Inte så lyckat! ;) Men det var värt ett försök och nästa gång blir det något helt annat.. Men kronärtskockan var god som förväntat ;)

Sen passa vi på att sova lite och efter det var det ju tänkt att vi skulle gå runt sjöarna. Men jag hade tydligen glömt att min son går ganska sakta och han har väldigt korta ben till skillnad från mig, så det blev en runda i kvarteret istället ;) Vi fick iaf se lite ankor, katter och även kramas med en hund som oväntat "hoppade" på oss :) Men Kenji var nöjd.

Sen blev det kaffe hos Lisa och nu har vi gjorde den vanliga svinkopps-rutinen:
-Bada
-Smörja
-Byta sängkläder

Och så bjöd jag på en fotmassage, för det gillar min Prins :) Det är hans nya "grej"! hi hi..

Kronärtskocka, baconlindad chevre, stekt svamp, grönmusslor och spansk chorizo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0