Fan fan fan


Åkte för att prova ut glasögon alldeles nyss. Men NEJ, då har dem stängt idag och imorgon! :( Linda som var så snäll och körde, och jag som var så taggad. Vill jag ha något, så vill jag ha det NUUUU!! :)

Menmen.. Tror vet vilka jag vill ha så jag får väl slinka inom på Fredag och beställa dem då istället :)

På tal om Fredag så fick jag för mig att jag ville dricka vattenmelon med sprit i. Minns från Sweden Rock förr förra året att en kille jag lärde känna där sprang runt med sin jädra vattenmelon hela tiden :) Och det ser faktiskt helt underbart gott ut.. så idag har Bengtzing och jag köpt vattenmelon :) Ä

Är väl inga direkta planer på utgång, utan bara ta kvällen som den kommer. För resten av helgen ska jag ta det heeeel lugnt, så någon bakfylla har jag inte tid med inte :)

Har dessutom utmanat Sandy att vi ska hinna göra klart våra tal i matten så att vi kan göra prov Onsdag så jag måste verkligen vara skärpt i hjärnan på söndag. Punkt och slut :)

Nu ska jag upp till Lisa och dricka te och smälta kebabsalladen jag nyss åt. Den räcker ju till säkert 2 middagar till.. ;P



Kommentarer
Postat av: linda

Du får ju göra vid min vattenmelon med :)

2012-04-25 @ 18:55:45
Postat av: Kråkslottet

Du måste köpa sprit med Linda ;)

2012-04-25 @ 21:07:48
URL: http://krakslottet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0