Fokusgrupp!

Idag har jag & Kenji varit hemma hos familjen Persson nästan hela dagen. Anledningen var för att jag skulle vara med i en fokusgrupp som jossan skulle hålla i pga att hon håller på med ett examensarbete i skolan. Det var trevligt.. fika och kaffe med massa giirls:)
Kenji somnade efter cirka 30 min så han vaknade lagom till Susanne och Per kom hem.. då fick han busa lite med Per :)

Sedan fick vi även middag och det var jätte gott!! Susanne är riktigt duktig på att laga mat!

Påvägen hem passade vi å att gå en extra runda i regnet. Det regnade sådär lagom mycket att det faktiskt var skönt! Jag som brukar bli så deprimerad av regn annars... men inte idag :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0