Framtiden är nära..

Nu är det dags att släppa allt gammalt, nu blir det nya tider..

Snart är vårterminen slut. Jag kommer få grundläggande behörighet (YES) ;) och äntligen kunna söka vidare. Det må ha tagit fem år längre tid än för någon som började gymnasiet direkt efter högstadiet, men det är väl värt det och jag kommer älska ögonblicket när jag får ta emot mitt omdöme :)

Och festen som kommer vara efter avslutningen ska vi inte ens prata om. Tror den kommer bli riktigt najs!

Samtidigt kommer jag sakna den skolan så otroligt mycket. Den har återförenat mig med gamla klasskamrater och förenat mig med nya. Och jag kommer sakna Ingemar och vårt arroganta förhållningssätt till varandra.. ha ha.. Tur att det i alla fall finns EN person på denna planeten som förstår mina otroligt elaka skämt.. EN är bättre än ingen.. ;)

I höst kommer jag förhoppningsvis in på ekonomiprogrammet i Halmstad. Har jag mindre tur, så kommer jag in på något av mina andrahandsval. Och har jag riktigt jävla otur, så kommer jag inte in någonstans ;)

Känner att jag måste be en liten bön innan jag somnar idag.. Gör du med det!! ;) Det ska tydligen vara mer effektivt om någon annan ber för en, har jag hört :)

"Framtiden är nära men ändå så långt bort!"
- Synd att jag är så dålig på att vänta bara.. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0