Friday I'm in Love

Börjar morgonen men en kort men otroligt härlig promenad till dagmamman och lämnar Kenji. Snicksnackar med Ingrid lite och sen går jag hem igen. Lagom kallt/varmt ute och även små stänk av regn som svalkar i ansiktet. Perfekt morgon!

Snart ska vi åka till skolan. Idag tar jag INGEN p-pilla vill jag lova!! Så jag får hoppas att jag inte får till det på skoltoaletten ;P ha ha.. Skämt och sido! Fina flickor sysslar inte med sånt :)

Klockan 14.00 tar jag helg och bara ödet kan bestämma vad som händer då.. Fast först blir det kalas för min mamma.


Kör på ruffset som blir om man bara låter håret torka utan att röra det..


Idag har jag mitt nya linne fr Club L/Nelly på mig! Helt okej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0