Gårdagen..


Igår satt jag och Linda och mixade drinkar vattenmelon och hallon. Blev aldrig riktigt gott även fast att vi körde ett par varianter.

Joel kom en rund och höll och sällskap, mkt trevligt :)

Sen kom även grannen (Lisa) ner på en drink.. och även Mr K. Men det var lugnt.. vi blev aldrig riktigt på G så det blev en jätte lugn kväll. Och tur är väl se så man slipper vara bakfull.

Blev film istället.. men som vanligt somnar jag ju i mellan åt ;P Får titta på den ikväll kanske för den verkar ändå rätt bra. Tror den hette "In Time".

Nu har jag varit upp hos grannen och ätit frukost. Himla tur man har en extra mamma så nära, som kan föda en ;)

Nu ska jag lyssna på musik och efter det ska jag ge mig på matten. Har ju utmanat Säändy i att göra prov Onsdag så det är bäst jag ligger i ;)

Tja tja bitches!! :)





Kenneth är gentleman & bär sin kvinna hem! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0