Hahahaha... What?

Det finns en ung dam... som troligen har alldeles för mycket fritid för att hänga på min blogg hela dagarna. Jag kommer aldrig sjunka till hennes nivå, ALDRIG! Men eftersom hon verkar ha problem med talförmågan och yttrar sina känslor via facebook så ska hon nu via min blogg får svar på sitt barnsliga påstående om att jag sätter på Kenji för små kläder! (Jag antar att du vill ha en reaktion som vilken 2åring som helst så här kommer den)

- Anledningen till att Kenji har dem fulaste kläderna ur garderoben när han åker hem till er, är för att jag har märkt att ni nog inte äger en haklapp. Och jag vill inte att hans fina kläder förstörs helt enkelt och dessutom vet jag aldrig om jag får tillbaka dem igen.. men har du en hjärna (kanske inte lika funktionell som en vanlig, normal hjärna men ändå..) så borde du kunna räkna ut det själv. Och för det andra! Tror du att kärlek kommer genom kläder så är du hel fel ute..

Så när supermamman kan bevisas som ett helgon och slutar spöa skiten ur sina pojkvänner så får hon gärna säga något negativt om mig igen..:)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Thessan

Precis Lisa, Men sen kan man ställa sig frågan varför köper inte Daniel kläder till Kenji som han kan ha när han åker till sin pappa, varför ska du stå för de? Ja menar kenji ha vel ändå leksaker och allt annat där (hoppas jag) då kan dom ju köpa lite lek-kläder och fin kläder som Kenji kan ha hos sin pappa i stället för att du ska packa väska varje gång. För ja menar i vanliga fall så brukar ju separerade föräldrars barn har två rum och två av typ allt diverse saker hos sin pappa och diverse saker hos sin mamma. Menar dom då oxå att du ska skicka med hygien artiklar oxå då eller? Eller dom är så "normala" att ha detta hemma så Kenji ha detta när han kommer och hälsa på. Nä du Lisa ja håller med dig, om jag och Åke hade separerat så hade han fan fått stå för diverse saker som SImon kan ha hemma hos Åke. Inte meningen att de kläder jag köper ska gå i sönder och sen köpa nya för att dessa människor inte kan vara lite rädda om de saker de har med sig. STÅ PÅ DIG KVINNA! Från att inte bryr sig om att du väntade Kenji och kallade dig diverse saker så kan han nog inte sjunka längre än vad som redan gjort. Och att tillåta att hans flickvän beter sig hur som helst mot sin egen son är att sjunka långt under marken, ja menar varför äns öppnar käften och säga att han har fula kläder IDIOT tjej vill ja få de till att hon är. Usch tycker synd om sådant folk som inte har nått folkvett i huvudet. MEN jag som känner Lisa och Kenja kan bara säg att hon är den underbaraste mamman man kan ha och KENJI har super fina kläder och ett SUPER fint rum, inte många ensamstående mammor som lägger ner så mycket tid och pengar på sitt barn som Lisa gör! Så tycker dessa skitsnack är bara för att skapa bråk, sånt som vi normala folk tycker är helt onödigt.

Hej svejs Thessan heter jag som skriver och nästan ALLA vet vem ja är=) haha va bara tvungen att skriva detta <3

2012-04-14 @ 23:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0