Happy happy happy!


Ååh kan man bli annat, när solen tittar fram och värmer en?! :) Det är något jag verkligen ÄLSKAR, solen!

Kenji och jag var ute en stund på förmiddagen och lekte och sen gjorde vi middag och bakade muffins med kokos på.

Efter det trodde jag att jag skulle hinna vila lite, eftersom jag haft så konstigt ont i magen hela morgonen, men då kommer Lisa och vill ha kaffe ;) Och självklart ställer jag upp..

Sen gick vi ut och satte oss på trappen och Kenji fortsatte leka där ute. Sen kom Fanny & Linda hem så då fortsatte vi snacka massa skit ute i solen. Och Linda och jag han även få i oss lite vin eller ett halvt glas. Och nu har vi nästan nyss kommit in..

Kenji höll på att decka vid matbordet eftersom han varit ute och busat hela dagen och inte sovit något.
moster kom lagom och nattade honom. Han älskar sin moster, det märks så tydligt <3

Så nu har jag massa fritid som jag inte vet vad jag ska göra av;P Solen har inte ens gått ner än..:)
Kanske kolla upp lite om La Landia, eftersom vi planerar att åka dit i sommar. Någon som har varit där?

Kenji gungar med sin mamma







Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag har varit där :)

2012-04-04 @ 20:57:20
Postat av: Lisa J

Jaså? Hur var det få?:)

2012-04-04 @ 22:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0