Hårdrockskväll!


Blev att man gick ut igår iaf.. inte planerat direkt men man får passa på medans man kan :)

Vi satt först hemma hos Fränny och drack sen drog vi ut till bacchus som hade hårdrockstema, vilket man inte märkte av så tydligt.
Blev inte så full eftersom min konstiga mage satte stopp för det. Den har betett sig jävligt konstigt den senaste tiden..tror jag är väldigt stressad över något men vet inte över vad.

Så kl 01.00 fick jag gå hem och spy och inte för att jag druckit mycket, drack bara 2 1/2 grogg & 2 cider på hela kvällen, men sen mådde jag bra igen och kunde gå tillbaka :) Blev inte så länge för sen åkte vi hem..

Kan ju inte precis påstå att tanken över att dricka imon är speciellt lockande men det kommer bli en helskön kväll. Längtar! Måste komma ihåg att ta lite bilder för det blev inte en enda igår.. :P

Som tur mår jag helt OK idag för barnvakten fick oväntat åka iväg så Kenji är redan hemma ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0