Hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar!


Härlig måndag morgon!

Råkade dock sova en kvart för länge.. :/ Kan låta lite men det resulterade i att Kenji kom lite försent till dagmamman och som konsekvensen på det blir ju att jag får en kvart mindre framför spegeln och det är ju illa ;)

Men som alla måndagar, när vi har profiltid hela dagen, så har jag bara uppsatt hår och slappekläder, så det led ingen nöd på mig direkt! Hann tom bort till dagmamman en runda till innan skolan började med Kenjis regnkläder.

Och nu har jag fått ytterligare en härlig promenad hem från skolan, på lunch, med ljuvligt hög musik i öronen. Finns inget mer avslappnande än det! <3

Ska slänga i mig lite mat nu.. sen ska jag tillbaka till skolan och Svenska B.. Weeii :)

Vi har en lärarkandidat, som vi haft vid ett tidigare tillfälle. Tror bara hon är ett år äldre än mig, men fy va grymt duktig hon är. Så mycket som jag gör på lektionerna när hon är här, gör jag nog inte ens sammanlagt på alla övriga lektioner. Hon vet verkligen hur man ska lära ut saker och behålla uppmärksamheten.

PS: Vill även korrigera en sak från igår, på Jockes begäran ;) Det var inte han som var osmart och inte visste att man kunde dra musen i mellan dem olika skärmarna. Det är han som har alla dess 200 skärmarna..( Nöjd? ;)P )


What a mess! Blev lite stressigt imorse...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0