I Lördagskväll!


Blev lite utgång i Lördags i alla fall. Lätt hänt när Gallianon slinker fram och man ska "bara" ta ett par stycken! ;)
Tills suget på att gå ut ökar och sen går det bara utför..

Gick i alla fall till internatet med Bengtzing & Timmy! Mötte upp Melle på hans rum och sen drog vi in i köket som var fullt av folk. Hade skit kul och det hade kunnat bli en helt sjuk kväll om det inte hade varit för att TIMMY druckit upp min sprit UTAN att fråga.

Så jag fick så snällt traska hem & hämta mer för han kunde ju inte göra det för han "VÅGADE" inte gå in i min lägenhet utan mig ifall något skulle försvinna och han skulle bli anklagad!!? Killar och sina dåliga ursäkter!

I alla fall... :) Så ringde L när jag väl var hemma och sa att det var "fest" hos Fränny.. Men K hade självklart överdrivit lite och inte ens Fränny själv drack ju, så det blev inte så långvarigt ;)

Hade tänkt gå tillbaka till internatet efteråt men det var alldeles för kallt. Brrr...

Lite bilder från igår...
,


Kenneths dubbelgångar! Linda blev suuen..;) Tydligen Thorleifs son! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0