Jag skriver VAD jag vill, NÄR jag vill....


Jag ska ju inte säga att detta inte var väntat. ;) En liten reaktion på mitt inlägg igår.. det roliga är att det kan sprida sig fast att jag inte har någon av dem (guess who?) på facebook.

Fast och andra sidan, hade inte vi människor varit så glappkäftiga så hade jag iofs aldrig fått reda på att Kenjis lillebror hade haft svinkoppor från första början. A win/win- situation! :)

Ska väl ta och förtydliga ett stycke från igår som jag nu ser kan misstolkas:

"DET gör mig förbannad. Inte själva smittan i sig. Jag tycker SYND om min son, det enda du tänker på är att det går att ta vård av sjukt barn, precis som om Kenji blir gladare av det?"

Jag menade inte att han blev glad över att han kunde ta vård av barn UTAN att det lät så jävla enkelt att bara ta ut det och sen var problemet löst. Men för mig är inte det problemet.. utan att Kenji faktiskt har fått svinkoppor. Och han skiter fullständigt om han får vara hemma eller inte, han hade hellre varit och busat hos dagmamman men nu har han några äckliga blåsor på hela kroppen som smittas. That's the problem!

Jag skulle mer än gärna stanna hemma från skola och förlora mitt omdöme och gå ut skolan utan någonting bara för Kenjis skull. Men grejen var att jag skrev att jag hoppas verkligen inte han är sjuk för jag har inte tid att vara hemma.. och JAG känner att det ignorerades lite.

Kan ju tillägga, att vill man inte veta vad jag tänker och tycker så ska man inte läsa min blogg. Det är det därför det står "My life, your interest". :) Jag skriver precis vad jag tycker och tänker, DETTA ÄR INGEN FAKTA SIDA! OBS!

EJ FAKTA=TANKAR/ÅSIKTER
TANKAR=SÅNT SOM FÖRSIGÅR I MIN HJÄRNA
ÅSIKTER=SÅNT JAG TYCKER
HJÄRNA=SÅDAN SOM INTE ALLA HAR!


Kommentarer
Postat av: thessan

haha bra sagt där, Hjärna nej du den har inte alla, =) mer ett nötskal i såfall haha

2012-04-11 @ 11:28:14
Postat av: Your old best freind ;)

Förstår ditt inlägg igår även din fars! Jävulskt dålig stil att undanhålla informationen om att Leo är sjuk när de vet hur lätt de smittas! Handlingen av dem är allt annat än ansvarsfullt!!

2012-04-11 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0