När du är ledsen, är jag ledsen!


Usch, ingen rolig morgon idag.. Kenji kom in till mig på natten och han kunde inte somna om för han bara grät och skrek så ont han hade i rumpan av alla blåsor som sved ;(

Kände mig helt jävla hjälplös och kunde inte göra något åt det. Försökte med att smörja in med fet salva men inget hjälpte. Till slut fick jag massera hans lilla skinka bara för att han skulle slappna av och inte spänna ihop dem :(

Stackars, stackars liten säger jag bara!!

Har iaf varit på vårdcentralen nu och fått penicillin utskrivet. Hoppas vid Gud att det hjälper! Hela hans kropp är ju snart fylld känns det som.. Skit svinkoppor!!

Så medans jag & moster var på apoteket hann Kenja somna i mormors famn där ute :) Så fina så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0