Naturkunskap=kaffe=♥

Som vanligt är det helt underbart att komma till naturen och se att Ingemar har kaffebryggaren på. Och det är ett plus att jag vet att han har fått jaga mjölk och socker hela morgonen för att jag & Linda måste ha det ;)

Nu sitter jag i skolan.. har fika i en halvtimme innan vi börjar igen!

Idag är det fredag! :)) Och efter skolan ska jag och Linda köra till optikern och välja ut ett par bågar till mig.. kul kul.. :)

Och sen ska vi troligen till systemet och handla något gott att smurra på senare idag.

Saknar min Prins väldigt mycket, speciellt för att jag inte kommer få träffa han förens på söndag ;( Tur man har nära och kära runt omkring sig som gör det enklare att tänka på annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0