Perfekt födelsedags present till ngn speciell :)


När jag var äventyrisk av mig för cirka 4-5 år sedan. Så åkte jag och Sai till spanien, där hon tidigare hade tagit en bartenderkurs och träffat en tjej vid namnet Claire.

Så när vi åkte ner dit fick vi bo hos henne och hennes dotter, som på den tiden var 10år.

Chloe som hon heter, har en helt underbar personlighet och när jag passade henne så var man ju bara tvungen att passa på att göra massa hyss ;) Bland annat råkade jag kläcka ur mig att hon var "my bitch", vilket kanske inte var det bästa att säga till en engelsktalande, 10 åring som inte kan hålla munnen stängd. Ha ha!

Jag glömmer aldrig när hon berättade det för sin mamma, Claire. Som tur är så är ju Claire precis som mig och brydde sig inte speciellt mycket utan tyckte det var en rolig grej, som "råkat" hända ;P

Sedan dess har hon alltid var min bitch! Fram tills detta året när hon nu har vuxit till sig och insett att hon inte behöver vara det längre, utan att jag är hennes istället. Men med min vilja så kan hon ju glömma det :)

Så därför kommer jag skicka denna perfekta födelsedagspresenten till England, nu när hon fyller år, den 13:e Maj!

"Too bad for me!" är en fras som jag också satt och sa en hel kväll på fyllan, därför är det lite speciellt :)


Egen designad och allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0