Saturday eve..

Kommer knappt ihåg vad jag gjort idag ;)

Ätit frukost uppe hos Lisa sen var vi ute och lekte lite. Lagat middag och sen sov vi lite.. När vi vaknade gick vi ut och drack kaffe med Jocke i solen.

Iofs har jag hunnit dammsuga hallen och köket och även tvättat två maskiner men ändå känns det inte som jag gjort något. Har beställt bredband, tv och telefoni med.. mitt X vill tydligen inte betala längre.. ha ha.. jag förstår inte det!? ;) Så nu har jag även spotify premium gratis i 1 år.. Med regn kommer sol :)

Nu har vi nyss badat/duschat och busat lite. Det är Kenji duktig på :)

Ikväll ska jag ut på hemligt uppdrag;) Det gäller rikets säkerhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0