Saturday night!


Idag var det åter igen en väldigt effektiv förmiddag. Konstigt nog har jag gått från kvällsmänniska till morgonmänniska. Undra vems "fel" det är Kenji? ;)

Men efter frukosten hos grannen blir man ganska slö.. som tur var kom mami så vi åkte vi till IKEA.
Inget speciellt vi skulle ha utan bara för att göra något.

Sen körde jag och Kenji ner och hälsade på Jocke en sväng.. Så Kenji fick busa med vovvarna. Dem är i lagom storlek till ett så litet barn som han...:) (Chihuahua) Och han fick även köra lite Kawasaki ;) Inte illa att få sitta på två olika motorcyklar på en dag.

Morfar har nämligen hämtat sin nya motorcykel idag. Så dem svängde inom här när han & Carola var ute och övningskörde :) Hon var så duktig så..

En bilmatta till Kenji blev det, en ny spegel till mig (så jag ser när jag smörjer in mig i mina DYRA krämer, ellerhur E!?),
och en liten skål till grannen eftersom hon håller på att måla sin vägg lila, så hon fick en liten present.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0