Sömnbrist

Igår var jag som sagt på hemligt uppdrag ;) vilket iofs varken  var speciellt hemligt eller spännande ;) Satt bara nere hos Jocke med två av hans extremt smarta kompisar. Mycket trevliga dock.. Man kan ju undra hur länge datorn har funnits i fagerhult!? -Inte särskilt länge för att bedömma från igår ;P

För vilken kille vet inte att man kan koppla ihop två eller fler skärmar och dra musen emellan dem ? :D
Eller vet man inte det?:)

Iaf så blev det tre olika filmer igår: Jonas Glans "det bleka hotet", Magnus Betner och Alpha dog.

Dem två första var grymt bra, höll på att avlida av skratt. Den sista blev jag "tvingad" att se.. helt ok men det visade sig att jag redan sett den.

Sen var klockan jääääätte mycket! När jag kom hem var klockan halv 8... Vad hände? :)

Så nu har jag sovit i 5h, känner mig bakfull så trött jag är men kan ändå inte sova så det spelar ju ingen roll. Tröttheten kommer väl ikapp senare..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0