Ullared!!


Idag har jag, Linda, Emelie & Säändy varit på Gekås i Ullared :)

Det är ett ställe jag verkligen älskar. Och NEJ, inte för klädernas skull ( för det finns oftast inget man vill ha ), utan för allt det andra.. Typ heminredningen ;) I löööve it! Och även idag har jag kommit hem med ett par fynd.. :)

Blev ett par t-shirtar till Kenja och lite annat smått och gott. Lite leksaker, solbrillor m.m..

Själv hittade jag tre linnen, mer var det inte. Resten var bara nödvändigheter.. tror jag ;)
Och cirka 800 paket våtservetter.. ;P Alla föräldrar måste verkligen älska Gekås!

Nu har jag nyss plockat upp allt. Och skulle förbereda min vattenmelon inför imorgon.. Shit! Verkligen inte lika lätt att få i spriten som jag trodde.. borde kunna ha räknat ut det innan men jag tänkte inte allt för långt antar jag;)

Done!

Thaibuffe för mig & Linda efterår.. Mums!

Höll på att ta livet av en tant när jag såg denna! Den var ett måste.. <3

Kenjis blomma fick ha en kruka med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0