Veckans knull!


Borde kanske börja köra det temat ;D
Fast då hade jag iofs aldrig haft något att skriva om... Jag är ingen Hanna Widerstedt precis..;)
Hur man nu ens skulle vilja ta i henne?!

Lugn dag i skolan, sen serverades man middag hemma hos mamma som passar Kenji idag eftersom dagmamman har "påsklov". Blev en liten tupplur soffan som vanligt eftersom man alltid blir så extremt trött när man är där.

Sen åkte vi och handlade med mamma och passade även på att fika efteråt. Fick ett jätte fint påskägg i porslin som jag velat ha i ungefär ett år nu :) Min mamma hon kan hon! :)

När jag kom hem hade en propp gått, så min kyl & frys har varit av hela dagen. Blir kul sen och se hur mycket som går att äta av det!! Arrrrg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0