We're soldiers and soldiers bleed!


Nu är jag helt jävla färdig!!

Tagit hand om Kenji samtidigt som jag försökt ta hand om mig själv och komma över bakfyllan/tröttheten.
Har fungerat helt okej.. förutom att kroketter och vårrullar troligen inte var varken den bästa kombinationen eller den bästa middagen Kenji kunde fått idag ;) Men han har överlevt...

Är fortfarande skit trött, speciellt efter all Langos som Linda och jag har gjort och ätit. Så efter big brother blir det verkligen sängen om jag inte somnar innan ;P

Imorgon står det massa på schemat:
-Lämna iväg Kenji till sin pappa
-Sola
-Besöka systemet
-Åka till Hbg och fira Jossan
-Festa järnet och åter bli bakfull ;P

Godnatt alla! Hoppas ni har haft en bra Påsk!

Sleten, trött.. you name it ;)


Kommentarer
Postat av: Licksom

naturligt skön ;)

2012-04-07 @ 02:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0