What a beautyful morning! :)

Vaknade häpnadsväckande först klockan 09.45. Helt chockad eftersom jag brukar vakna 06.00 och vara bakfull och sugen på vatten. Men idag mår jag skit bra :)

Först firade vi Jossan hemma hos hennes pojkvän i Kvidinge. Han är en riktig lustikurre och jag är så glad att hon har träffat honom. Han passar verkligen in i hennes familj.  Även fast att han inte kan uttala ost eller Jossan på rätt sätt ;)p

Sen åkte vi i till stan och tivoli. Helt Ok ställe förutom att det kan liknas lite med en fritidsgård :) Medelåldern var nog 20år ;P

Syster & Linda blev ju lagom runda om fötterna och jag & jossan var städade och lugna:)  02.15 gick jossans och Patricks buss hem så i brist på annat följde jag dem till knutan och sen mötte jag upp J på tempel..

Det var en bra kväll iaf :)

Spenat till frukost ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0