What a day!


Idag var det meningen att det skulle bli en lång dag i skolan.
Men när jag kom hem på lunchen la jag mig och tittade på The misfits (en engelsk serie för er som inte vet) och det resulterade i att jag somnade ;)

Det var tänkt att jag skulle gå på religionen vid 14.00 men eftersom jag skulle till bm vid 15.00, så struntade jag i det.. hi hi.. Bus på höög nivå ;P

Efter det satt jag, Linda & Lisa ute i solen och drack (för mkt) kaffe.. sen kom även Karlsson på taket och syster;)
Det skulle inte blåst så mycket, då hade vädret varit perfekt.. men till helgen ska det tydligen bli fint så jag håller tummarna för det.

Efter det bjöd damerna in sig själva till mig! :) Så jag fick bjuda på kvällsmat och kaffe. Sen kom Jocke och bjöd mig på kebabsallad från Bosses, inte illa.. Tyvärr var jag rätt mätt efter mitt ägg jag åt.

Så jag måste säga att dagen har flyttit på ganska bra! :)

Nu ska jag vika tvätten och sen ska jag slänga mig framför tvn och försöka slappna av..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0