Idag är ingen vanlig dag..


..för det är min svägerskas födelsedag! -Hurra, hurra, hurraaaaa! :)

Ja, idag har jag varit och firat min svägerska som fyller 24år. Så idag har Kenji fått leka med kusin Saga :)
Jag fick även göra ett urinprov (min svägerska pluggar till undersköterska) men något blodprov får hon absolut inte göra på mig, är otroligt rädd för kanyler.. :)

Idag märks det även att det börjar bli vår och även att sprutan som jag tog mot min pollenallergi för någon månad sen, att den inte hjälper ett skit!!! Menmen.. tillbaka till nässpray och tabletter!

Efter kalaset körde vi till Ikea för att köpa en skänk till Lisa som hon har velat ha jätte länge. Konstigt nog fick vi inte in den i bilen fast att min skänk ser exakt likadan ut och den fick plats ?? :/ Men efter att ha skruvat bort cd-växlaren på det nerfällda ryggstödet så fick vi in den :)

Så det jag är väl det jag har sysselsatt mig med hela kvällen, att skruva ihop skänken tillsammans med syster och även lite hjälp från mor min och Lisa :)

Sen får vi ju inte glömma att jag faktiskt räknat klart alla talen i kapitel två :) En liten genomgång också sen ska jag väl klara provet Onsdag som en smäck!! :)

Syskon in action ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0