ANT-INVASION!

 
Började som majoriteten av alla dessa semesterdagar med frukost uppe hos grannen :)
Linda har börjat med majonäs, tomat och aromat på mackan, så jäkla gott :)
 
Sen satt vi ute i "solen" som kikade fram igenom molnen. Idag har det varit otroligt kvavt men inget solväder direkt =/ Synd!
 
Sen resten av dagen har vi bara varit inomhus, typ. Skurade klinkersen i köket förhand med en diskborste. Något av det jobbigaste jag varit med om faktiskt :D Svetten rann, vill jag lova... :)
 
Behöver fortsätta på min första insändningsuppgift i Ftgsekonomi.. gjorde lite imorse medans Kenji sov.. Nu ligger han i sängen och tittar på Shrek (hans favvo), och med lite tur så somnar han och jag kan fortsätta i lugn och ro :)
 
Idag har jag även blivit invaderad av ett gäng myror och flygmyror! Dem bor i mina väggar, kan vara trevligt och veta ;) Men än har dem inte kommit in utan håller hus utanför min ytterdörr. Dödade ett par stycken med tändare och hårspray men där är säkert ett hundratal kvar i väggen :( Hoppas dem försvinner snart!
 
Mina nya grannar ;)
Granntösen var på Liseberg igår och vann denna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0