Dags att sova..

 
Har hunnit med att läsa hela veckans kapitel och även Måndagens idag. Så nu slipper jag iaf tänka på det och kan fokusera på Projektarbetet på Fredag. Jävla projekt! ;D
 
Idag har vi även slagit rekord. Frukost, middag och kvällsmat har ätits uppe hos grannen idag.. Inte illa att få allt serverat..snart behöver jag inget kylskåp längre ;)

Nu ikvällningen har vi bara suttit ute och njutit av kvällssolen och Kenji har lekt. Linda bjöd även på lite cider och vi fick ligga i regält för att döda och hålla getingarna bort. Bara en tidsfråga innan man blir stucken ;P
 
Nu sover min Prins och strax ska jag gå in och mysa ner mig bredvid honom!
 
Denna kanske man skulle ta & inhandla till sin höstgarderob. Nelly.com /449:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0