"Det är bara att inse att vi alla är alkoliserade"

- Det är inte ofta Linda säger smarta saker men ikvälm fick hon till det! ;)
 
Började må jävligt skumt i eftermiddags. Undra ifall det är de "nya" p-pillerna som spökar... börjar tröttna på att äta piller som bara får en att må illa. Men vad gör man? 
 
Låg som en död fisk i sängen en timme sen blev det lite bättre. Så då bestämde vi oss för att gå ut i solen och bort till torget och äta en glass.
 
Sen mötte vi upp min bror och hans flickvän och dotter på hagaskolan så att Kenji och Saga kunde leka lite. Sen gick vi ner och matade ankorna vid sjön...och efter det åt vi pizza på pizzabutiken. - Jag tycker verkligen inte om pizza..men nu vet jag ju det :) så nu dröjer det nog ett tag till nästa gång. ;D
 
Nu ligger vi i sängen och tittar på Shrek3 igen...Fast Kenji somnade nyss..min lilla tröttis.Nattii
 
Hulken själv! Hoooojaaah....

Kommentarer
Postat av: Linda

Desamma. Kan inte komma ihåg sist du sa något smart du heller :) tycker du har tappat stinget lite på den fronten ;)

Svar: Haha.. Kan inte annat än att hålla med! Men nu har jag tittat på Shrek 3 dgr i streck så nu ligger jag inne med ett lager...
Kråkslottet

2012-08-10 @ 00:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0