"Drop-by" festande! Awesome!! :)

 

Hade egentligen planer på att åka till Halmstad idag men eftersom mitt partyhumör försvann så struntade jag i det :)
 
Stannade istället hemma i tron om att jag bara skulle ligga och slappa.. Men för säkerhetsskull sminkade jag mig och kollade med Timmy S om han drack idag ifall jag skulle bli sugen. Det gjorde han :)
 
Mitt i allt skickar Sändy Bell att hon sitter och festar hos Amanda och Johan.  Fortsätter ändå fundera på om jag verkligen är sugen..men kilar ändå upp till Lisa(min hallick) och dricker en cider.. När den är uppdrucken återvänder jag hem för att jag bestämt mig för att inte gå ut.
 
Men innan jag vet ordet av det har jag redan sms:at Timmy och beger mig ditåt ;) Dricker 2 cider med Melin, Timmy, Svenne, Öhrni och Fidde.
 
När dem sen ska till bacchus drar jag vidare på min promenad bort till Timpa & Ståhl som festar hos sin granne. Byter ett par ord och dricker upp cidern, sen får jag ett sms av min före detta lärare om att han är på Bacchus. Så blev nästa anhalt Bacchus..
 
Väl där sitter han aspackad på en stol.. :D Snackar lite skit med folket där sen drar spappan med mig på efterfest hos lillasyster Amanda. Jag, spaps, björk & Amanda, vilken fest säger jag bara ;)
Vilka knäppgökar säger jag bara.. jag älskar när folk bjuder på sig själva! Det är den bästa humorn...:)
 
Förresten har jag nog haft den osexigaste klädseln man kan ha på sig när man är ute och festar idag. Svarta byxor, svart linne, converse och en stor oversize luvtröja.. David frågade om jag nyss stigit upp från sängen!? Men till ren fakta så har jag varit vaken sen klockan 10 imorse, så det så! ;D haha..som sagt, bjuda på sig själv..
 
Nu har jag ätit nudlar som jag fick med mig hem från Timmy Nr 1.. Mkt gott! Och nu ska jag nana...Natti :) Tack alla för en underbar kväll! :)
 
Förfest med Timmy!
Efterfest med davidorna! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0