En ny dag med nya möjligheter!

 

Skulle egentligen ställt klockan på 8 idag för att Kenji skulle till dagmamman lite tidigare. Men jag glömde det och klockan 9 hade dagmamman t.om varit och ringt på :P Vi sov då! :D Så idag gick jag och lämnade Kenji vid 11 istället.. tur att man kan vara flexibel ;)
 
Nu är frukosten avklarad hos Lisa och det är dags att börja plugga. Fick B på min kalkyluppgift jag skickade in förra veckan.. Mycket bra! ;)
 
Tittade på min nästa inlämningsuppgift och den verkar krånglig(are).. ska göra något slags projekt. Kanske får ringa bästa Josefine Persson i värsta fall, om jag behöver hjälp. Har dock inte läst igenom allt så vet inte riktigt vad det handlar om än.. vi får se..
 
Min Prins hos dagmamman förmiddags..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0