Energikick! Bra start på dagen..

 
Har tagit mig i kragen igen och köpt hem massa frukt. Ofta blir det att jag köper det sen ligger det bara och ruttnar..
 
Så efter att jag promenerat ner till den lilla sjön vid Kenjis dagmamma, och mött upp henne och barnen. Och efter vi matade ankorna och satt och mös på en filt medans barnen åt frukt.
Så gick jag hem och styrde upp en egen energibomb med: Banan, Apelsin, Mango, Vindruvor, Physalis och lite äpple då jag ligger inne med någon korsallergi pga min pollenallergi. Och lite hackade valnötter på toppen som ska vara otroligt bra för hjärta, har jag hört :)
 
När jag ätit upp ska jag fortsätta plugga. Idag är det FREDAG förresten ;) Och ikväll blir det mys med hela grannskapet med god mat och en liten minttu.. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0