Gårdagen..

 
Igår var vi som sagt i Halmstad. Hela dagen..
 
Var och köpte en dammsugare till min kära syster, eller mamma gjorde det. Sen körde vi ner till stan och gick där och mös. Blev en aaaasgod "Espressoshake" på Espresso House.. Mm :) Mitt och många andras favvoställen..
 
Var även inne på "TGR" som från början var en 10kronors affär i Danmark som nu även bla finns i Halmstad.
 Ett skit bra tips är att åka dit och fynda om man har barn eller barnbarn som man brukar ge en sådan där presentkalender till, i December månad.
 
Träffade även söta Memme och hennes mamma & syster som satt på Harry's!
 
Hittade dock inte det jag letade efter på Panduro eftersom dem höll på att flytta butiken till en annan gata. Så affären var helt utplockad.. :/
 
Sen körde vi till Eurostop, där "moster" jobbar och möte upp henne när hon slutade. Blev Thai-mat i restaurangen som ligger nere på hennes gata. Inte gatan där hon "horar" utan där hon bor! ;D
 
Fick iaf köpt en bok till Kenji som han verkligen ÄLSKAR! Massa tunga fordon i ;) Och jag fick ett litet spritts-set av mamma, för jag var för snål för att köpa det själv ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0