Ge mig ett B! - Bbbbbbbbb...

 
Fick betyget på min första inlämningsuppgift idag. Och ni som inte saknar en del av hjärnan förstår att jag fick ett: B i betyg. ;) Detta motsvarar ett betyg mellan VG & MVG på den nya betygsskalan :D
 
NAAAAJS! :)

Har även läst klart alla sidor som ska läsas denna veckan. Så imorgon kan jag fokusera helhjärtat på min kalkyluppgift som ska göras. Hittills känns det jätte bra! Allt jag läser nu, har jag redan av egen fri vilja läst/googlat på min fritid, så det blir bara som en liten uppfriskning av minnet ;) Och resultatet av det är ju att jag tycker det är jätte enkelt :)
 
Nu ska jag hämta min Prins!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Duktig du är!!!

Svar: Tack.. :)
Kråkslottet

2012-08-07 @ 17:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0