Godnatt!

 
Nu är det dags att gå in och lägga sig. Har varit vaken alldeles för länge för att vara mig ;)

Efter plugget som kom hela min familj hit (utan min pappa då, som jag självklart älskar lika mkt som resten av familjen ;) ). Min ena bror skulle fixa bilstereon på min systers nya bil. Sen körde vi alla och käkade på pizzabutiken. Hade glömt att jag inte gillade pizza, så jag åt inte så mycket ;)

Saga och Kenji leker så himla bra. Ibland önskar man nästan att man hade ett barn till som Kenji kunde lekt med.. Men det kommer när jag har skaffat man och karriär :) Och denna gången SKA jag ha en flicka Gud, bara så att du vet ;) Sen är jag nöjd..
 
Fick även en present av grannen (Lisa) eftersom det var min första skoldag och för att hon tycker jag är duktig som pluggar vidare. Lägger upp en bild imorgon.-
 
Over and out! Natt natt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0