GRATTIS!!!

 
2 av 6 inlämningsuppgifter klara.. Idag har jag gjort kalkyluppgiften som ska vara klar till den 14:e.
Mycket att räkna ut och med hjälp av boken så var det ju inga problem att lösa uppgifterna.. -Undra vad det blir för betyg på den!? Denna gången kändes det t.om bra.. :)
 
Och eftersom jag var så flitig idag så har jag nu unnat mig 20 minuter i solariet :) Eftersom vi inte verkar få så mycket sol detta året så får man ju unna sig lite värme från annat håll.
 
Och ett glas isvatten på det efteråt såklart. Har förresten glömt säga att jag ska/har slutat dricka kaffe. Jävligt svårt eftersom det är gott men kommer jag till Espresso house så kommer det verkligen ske ett undantag, det lovar jag ;) En Espressoshake eller en Mocha latte går INTE att säga nej till. ;)
 
Snart dags att ta fram dammsugaren, sen blir det en runda i duschen. Sen hämta Kenji och till sist så ska jag på kalas hos granntösen(Lizett) som fyller 11år idag..Shit vad tiden går! :)
 
Solrosen som har valt att etablera sig vid min husvägg, tack för att du lyser upp vardagen! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0