I really neeeed this! ;-*

 
Fick ett nyhetsmail från H&M idag. Och då visar det sig att man får 25% rabatt på en vara fram till den 26/8-12. Och då tänkte jag genast på ett par bilar-jeans som jag tittat ut till Kenji innan, som kostar 199:-.. Lite dyrt för min smak ;)
 
Men medan jag var inne och kikade så hittade jag istället en snygg vinterjacka istället. Jag vill verkligen att han ska ha en parkas.. Han kommer bli så grymt snygg i den :) Så jag köpte den istället.. Får se om den håller måttet när den väl kommer hem. Annars får jag leta vidare..
 
Hittade även en snygg liten, tjusig topp till mig..Kommer bli as snyggt med höga svarta jeans till den. Och även låga för er som inte ligger inne med värsta mamma-magen, som jag ;) Någon som vill tvinga ner mig på gymmet?!!! ;D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0