Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

 
Nu är jag ÄNTLIGEN (med stora bokstäver) klar med mitt projektarbete!!!!

TACK JOSEFINE PERSSON DU ÄR EN ÄNGEL!
 
Hade f^n inte klarat mig utan din hjälp.. jag är helt nollad när det gäller att läsa texter OCH förstå dem ;P
 
Ni anar inte hur skönt det känns att äntligen kunna lämna detta bakom sig och slippa tänka på det i helgen. Deadlinen var på Söndag! Tack tack tack!

Nuuuuu... ska jag nog gå och sola.. sen hem och duscha och göra mig redo för kvällen!
Söta Lisa, alltså min granne, kom även insmygandes under arbetets gång och frågade om hon skulle lägga in lite cider i kylen åt mig... Perfekt! :)
 
 
Blekte även min utväxt i ren nöd med vanlig köpehårfärg! Helt ok tills dess att jag ska till frissan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0