Jag är lite käär...

 
 
.. i min nya dator ;) Jag upptäckte nyss att den hade "fästisar", alltså små liknande post-its som hamnar på skrivbordet. Jätte gulligt. Nästan så att jag dog lite..
 
Nu är jag iaf fit-for-fight tills på Måndag när utbildningen börjar :) Kommer få regäla benmuskler när jag ska gå och bära runt på denna gigantiska datorn :P
 
Idag har jag iaf varit i Halmstad och fixat denna datorn idag. Sen väntade vi in syster som slutade jobba vid 3, så att vi kunde köra vidare till Ullared och Gekås.
 
Vi upptäckte även att mammas bil fått punktering, syrran hade lånat bilen över natten. Som tur är tipsade syrrans manliga arbetskamrat om att det fanns något "skum" som man kunde köpa och spruta in i däcket. Kilade bort till statoil och visst fanns det det :) Så vi tog syrrans bil till ullared..
 
Så när vi kom hem från Gekås så fick vi köra och fixa däcket. Och självklart regnade det.. Men jag fixar alltid biffen så efter ett mindre ingrepp kunde vi köra hem. ;D Jävligt bra hitte-på det där skummet :)
 
Provar webkameran..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0