Jaha! Det känns att det är Fredag ;)

 
Klockan tre kom Kenji och hans Ingrid (dagmamma) & dottern hem, hem... Inte illa att slippa gå och hämta barnen på dagis men det var tydligen inte något jag skulle vänja mig vid sa hon ;P
 
Lilla Jill, alltså dagmammans dotter, ville stanna kvar och leka med Kenji. Och självklart fick hon det..
 
Gjorde lite middag oss och till Lisa (grannen) och sen trillade även Joel in, som också fick en bit mat. Överfullt bord idag! ;D Men det är alltid lika trevligt. Kan bli lite tråkigt att bara sitta jag och Kenji och äta, man har ju inte direkt någon att prata med ;)

Nu har jag nyss följt Jill hem, passade även på att titta på Ingrids nya tavla. Riktigt snygg!
 
Nu? - Får vi se vad som händer ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0